Visi straipsniai

Straipsniai
Kas yra tiesioginė spauda?

Tiesioginė spauda (angl. Direct to Garment arba DTG) tai plataus spalvų spektro, sąlyginai nebrangus, kokybiškas spaudos metodas. Būtent, todėl šis metodas yra vienas efektyviausių ir populiariausų spaudos paslaugų rinkoje.  Tiesioginė spauda yra pakankamai nauja technologija kuri išplito dar devintame dešimtmetyje, o komerciškai prieinama tapo tik 2005 metais. Ir nors DTG spaustuvių dar nėra itin daug, jų sparčiai daugėja. Kaip ir duoda suprasti pats pavadinimas, tiesioginėje spaudoje yra tiesiogiai ant audinio liejami dažai, todėl tiesioginės spaudos beveik nesijaučia ir audinį yra malonu liesti. Žinoma, atvaizdai skalbiant per laiką nusidėvi, tačiau išlieka pakankamai ilgai. Per tą laiką kol spauda nusidėvės galima įsigyti ne vienus marškinėlius.


Tiesioginės spaudos privalumai:

· Platus spalvų spektras

· Gali būti naudojama dėtaliems dizainams

· Labai greitas spausdinimo procesas

· Tinka tiek dideliam tiek mažam tiražui

· Galima spausdinti ant spalvoto audinio

· Tiksli avaizdo reprodukcija ir aukšta kokybė

· Vandens pagrindu, todėl ekologiška


Tiesioginės spaudos trūkumai:

· Ne pats ekonomiškiausia variantas masinei gamybai

·Ribotas dizaino vietos pasirinkimas





Straipsniai
Marškinėlių atsiradimo istorija - Ar žinote ją?

Pirmieji marškinėliai buvo nešiojami veteranų kaip apatinis trikotažas.Tokie marškinėliai buvo vientisas drabužis su baltomis sagomis ir vadinosi "UNION SUITE" . Šiuos pirmuosius marškinėlius gamino New York'e.

Po to kai vientisi marškinėliai įgavo populiarumą, viena tekstilės kompanija - "P.H.Hanes Knitting" išleido savo drabužio versija 1902 m. Vietoj vientiso drabužio kompanija naudojo dviejų dalių apatinis trikotažą, kuris atrodė panašiai kaip ir vientisa versija, tačiau buvo dviejų dalių ir šiek tiek trumpesni iš ilgio.

1938 kompanija “Sears” išleido savo marškinėlių versiją, kuriuos vadino įgulos marškiniais arba gobiniais marškiniais, kadangi jie labiausiai buvo paplite jūrų laivyne. Šie marškiniai tai pat buvo labiau dėvimi kaip apatinis trikotažas, tačiau jau nešiojo ir vienus pačius.

Marškinėliai įgavo išskirtinį populiarumą, kai Holivudas pastebėjo potencialą rinkoje. Tai ypač atsiskleidė, kai žymūs aktoriai pradėjo daryti įtaka filmuodamiesi su marškinėliais ir nešiodami juos viešumoje. Vienas pirmųjų filmų kuriame buvo dėvimi marškinėliai tai “Automobilis pavadinimu Svajonė” (angl. “A Street Car Named Desire”).

Turbūt pirmieji marškinėliai kurie buvo panaudoti reklamai (arba bent jau anksčiausias žinomas atvejis kada ant marškinėlių panaudotas reklaminis šūkis) tai 1948-ųjų presidentinės kanditatūros marškinėliai. Gubernatorius Thomas E. Deway panaudoto reklaminį šūkį “Dew-It with Deway” savo reklaminėje kampanijoje.


1970-aisis ir 1980-aisias marškinėliai įgavo dar neregėtą populiarumą. Kartu su paklausos augimu buvo atrandami nauji šilkografinės spaudos metodai. Šiuo periodu marškinėlių spauda jau buvo galima didesniuose prekybos centruose.

Vis daugiau kompanijų ir muzikos atlikėju atrado marškinėlius kaip galinga įrankį pardavimams ir reklamai. Kogero vienas žinomiausiu tai grupės The Rolling Stones logotipo marškinėliai su lūpos su iškištu liežuviu.

 

Šiandien marškinelių populiarumas yra didesnis, nei bet kada anksčiau. Kiekvienas juos dėvi kaip nori ir pritaiko savo asmeniniui stiliui. Naudojant modernias technologijas yra daugybe būdų kaip atspausdint atvaizdą ant marškinėlių. Dauguma šių būdų yra pigesni, greitesni ir kokybiškesni. Vienas populiariausių iš jų tai DTG spauda dar žinoma kaip tiesioginės spaudos pavadinimu, kadangi spausdinimo metu dažai išspaudžiami tiesiai ant rūbo audinio. Specialiai pagamintus marškinėlius naudoja ne tik kiekvienas besirūpinantis savo stiliumi, tačiau ir kitokiose situacijose kaip atletų komandos, įvairios organizacijos, muzikos atlikėjai, filmai, šou biznis, renginiai ir t.t. Akivaizdu, kad marškinėliai evoliucionavo ir jų pagrindinė paskirtis pasikeitė iš apatinio trikotažo marškinėliai tapo saviraiškos įrankiu.


 


 


Straipsniai
Kaip išrinkti dovaną?

Dovanų išrinkimas gali būti tikrai sudėtinga užduotis. Japonijoje gavęs dovaną žmogus atsiprašo to, kuris jam ją padovanojo. Galbūt atrodo keista, tačiau kai žmogus renka dovaną ar daro kažką gražaus dėl kito žmogaus, vienaip ar kitaip tas, dėl kurio taip stengiamasi, tampa našta, todėl Japonijoje tokiais atvejais yra įprasta atsiprašyti už sugaištą laiką ir pastangas - tai yra pagarbus atsiprašymas. Tikiuosi, kad perskaičius šį straipsniuką Jums taps lengviau rasti tinkamą dovaną.

Pradėdamas rašyti iškart užbėgsiu už akių vienai popiuliariai dovanojimo ydai - piniginėms dovanoms. Pinigai nėra blogiausia, tačiau nėra ir geriausia išeitis. Pinigų dovanojimas gali pasirodyti banalu ir netgi nusiųsti neigiamą žinutę: “tingėjau vargintis tau rinkdamas dovana, tai štai duosiu tiek, kiek esi man vertas". Kad taip nebūtų, reikėtų piniginę dovaną kūrybingai įprasminti. Iš tikrųjų piniginė vertė dovanose yra visiškai nesvarbi. Svarbiausia, suteikite dovanai prasmę, nes tai irgi yra įpakavimo dalis. Būtent prasmė ir sentimentai dovanas padaro ypatingas. Geriausios dovanos yra dovanojamos nuoširdžiai. Tada net ir mažas niekutis gali tapti neįkainojamas. Pabandykite pabūti empatiški ir pajausti, ką reikštų gauti tokią dovaną ar tokią žinutę. Pagalvokite, ar siunčiate būtent tokią žinutę, kokią ir tikitės?

Galite dovanoti dovaną, kuri būtų praktiška. Galbūt tam, kam ieškote dovanos, reikėtų kažką atsinaujinti. Taip pat galite dovanoti dovaną, tiksliai atitinkančią žmogaus pomėgius. Kad ir ką dovanosite - paverskite dovaną įvykiu. Būkite kūrybingi ją pakuodami ir dar kūrybingesni ją įteikdami. Vietoj paprasto supakavaimo dovanų popieriumi galite pabandyti sukurti kompoziciją, galite sugalvoti laiką ir vietą, kada įteiksite dovaną, galite prikambinti sąmojingą ir šiltą žinutę. Jeigu įmanoma, paverskite dovaną maloniu siurprizų ir jos sentimentali vertė automatiškai pakils.

Galbūt ne to tikėjotes skaitydami šį straipsniuką, tačiau… Turbūt joks straipsniukas negali pasakyti konkrečiai, ką reikėtų dovanoti, ir to priežastis yra labai paprasta. Niekas geriau už jus nepažįsta jūsų draugų ar jūsų šeimos. Dovanų dovanojimas yra labai individualus dalykas, tačiau galiu jus pradžiuginti, kad laikas, kurį skirsite ieškodami dovanos, taip pat kurią sentimentalią vertę. Ją ir dovanojate.


Straipsniai
Kaip pirkti?

Internetinėje parduotuvėje perkusvajone.lt už išsirinktas prekes galite atsiskaityti Jums patogiais būdais:
• atlikti apmokėjimą bankiniu pavedimu
• atsiskaityti per bet kurio Lietuvos banko el. bankininkystę, ar per Paysera
• atsiskaityti už prekes užsakymo pristatymo metu


Atsiskaitymas bankiniu pavedimu
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu atlikite bankinį pavedimą į LT357300010165510720 (Swedbank) sąskaitą. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti perkusvajone.lt užsakymo numerį, taip galėsime greičiau užskaityti Jūsų mokėjimą.


Atsiskaitymas per el.bankininkystę, ar per Paysera

Užsakymo lange paspaudus mokėjimo per el.bankininkystę mygtuką, Jums bus pasiūlyta pasirinkti vieną iš bankų ir mokėjimą atlikti per atitinkamo banko internetinės bankininkystės vidinę sistemą.

Sąskaitos rekvizitai:
Gavėjas: Simonas Viskontas
A/S: LT357300010165510720
Bankas: Swedbank
Įmonės/Veiklos kodas: 1011272
Mokėjimo paskirtis: Būtinai nurodykite užsakymo numerį.


Atsiskaitymas užsakymo pristatymo metu

Atsiskaitymas užsakymo pristatymo metu yra galimas tik jeigu prekių krepšelis yra daugiau, negu 10 EUR. Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą užsakymo pateikimo metu, jo apmokėti nereikės, tą reikės padaryti užsakymo pristatymo metu, kai kurjeris atveš prekes Jums į namus jūsų nurodytu adresu. Užsakymo pristatymo metu galėsite atsiskaityti kortele arba grynais pinigais (reikia turėti lygią grynų pinigų sumą, nes kurjeris neduoda grąžos). Tik pilnai atsiskaičius su kurjeriu, t.y. sumokėjus visą užsakymo sumą (prekių kaina + pristatymos išlaidos), prekės bus atiduotos Jums.


Straipsniai
Ar esate pasiruošę pasiekti savo svajones!

Dažnai tenka girdėti frazę „Sekite savo svajones!“, tačiau realybėje retas kuris tai daro. Gyvenimas nestovi vietoje ir dažnai būna taip, kad prisikaupia nemalonių darbų, kurių nenorime daryti, bet padarome, tačiau tik tam, kad pragyventumę dieną. O kaip su svajonėmis? Jų juk irgi priskaupia. Negi jos nesvarbios? Tiesą sakant, yra daugiau nei viena priežastis, kodėl ne tik, kad reikia, bet yra būtina sekti savo svajones.


Pirmiausia svajonės padeda išgyventi net blogiausias dienas. Kaip? Sunkiu momentu svajojimas padeda nenusiminti, išlikti atkakliam ir nesustoti. Būtent todėl suklyde bandome dar, dar ir dar kol galiausiai pavyksta. Jei klaidos yra kelias į sėkmė tai svajojimas yra variklis kuris skatina tą kelią įveikti. Be savo svajonių mes esame silpnesni, o gyvenimas be svajonių yra slogus. Būtent, todėl svajojantys žmones laimingesni. Net dar svajonei nespėjus išsipildyti, jau pats svajonės siekimo progresas teikia džiaugsmo, o kai artėji savo tikslo link, atsiranda ryškus euforijos pojutis. Kuo daugiau darbų atliksite savo svajonei pasiekti tuo didesnį pasitikėjima savime turėsite. O su augančiu pasitikėjimu įgausite daugiau drasos ir turėsite daugiau energijos įgyvendinti visas turimas svajones.


Svajojantys žmones naturaliai sukuria aukštą savivertę ir yra įdomūs. Ir ne tik tai. Svajodami pritrauksiate kitus žmones, kurie turi tas pačias vertybes ir interesus. Kuo labiau apsupsite save tokiais žmonėmis, tuo lengviau bus gauti vertingų patarimų ir motyvacijos veikti toliau. Be to nusprende siekti savo svajonių, suteikiate vilties kitiems norintiems padaryti tą patį. Kiekviena sėkmės istorija yra paskata tiek tam kuris ją papasakojo, tiek tam kuris ją išgirdo.


Dėja, visi vienu ar kitu momentu esame susidūrę su tokiais žmonėmis kurie kategoriškai pareikšė sausos ar motyvuotos kritikos pasisakydami, kad mūsų svajonės yra neįmanomos. Siekdami savo svajonių turite galimybę įrodyti, kad jie klydo. Tiesiog eikite savo svajonių link ir galbūt vieną dieną žmonės kurie jumis netikėjo taps tais kurie visiems pasakos kaip su jumis susipažino. Juk niekad negali žinoti, kaip situacija pasikeis.


Gyvename tik kartą, tačiau jei gyvename prasmingai vieno karto užtenka. Svajonės suteikia gyvenimui prasmingumo. Todėl visiškai nesvarbu kokio jūs esate amžiaus - svajokite ir siekite savo svajonių. Jei jų nesieksite, niekas kitas to nepadarys.